Jump to content

Mini -98 1,3


Guest janneahvenainen

Recommended Posts

Guest janneahvenainen

Hei! Te viisaammat jotka Minien kanssa enemmän olette touhunneet kertokaa minulle onko www.paradisecars.com sivuilla myynnissä olevan -98 ostamisessa mitään järkeä? Hintaa minusta vehkeellä noin 1000€ liikaa mutta mitä tulisi ottaa huomioon kun käy katsomassa? Pellit tietysti että ei ruostetta mutta mitä muuta? Autolla ajettu 99tkm muistaakseni... Auto näyttää muuten perus siistiltä. Olisiko jollain vinkkejä mistä saisi samanlaista samalla hintaan? Kiitos!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 viikkoa myöhemmin...

En löydä auton hintaa mistään, joten eipä kommenttiakaan voi antaa. Sen verran kuitenkin, että kilometreillä ei liene minkäänlaista vaikutusta Minin hintaan vaan kunto ratkaisee? Eikös samankuntoiset 1998 ja 1968 maksa jotakuinkin samanverran.

Link to comment
Share on other sites

Tarkoitin maailmanmarkkinahintoja jostain maasta, jossa on oikeasti kysyntää & tarjontaa tällä saralla. Yksittäisen henkilön mielipiteestä tai muutaman nettiautossa myydyn auton perusteella ei vielä isompia johtopäätöksiä voi tehdä.

 

Esim. mun seuraava mielipide voidaan jättää omaan arvoonsa: "Itse en pidä autoa, jolla ei voi ajaa säännönmukaisesti ja suunnilleen perushuolloilla 25-30000 km vuodessa juuri minään. Eli arvo lähenee nollaa mitä vähemmän auto voi potentiaalisesti olla auto. Autot niinkuin tykkää ajamisesta." ;)

 

Oman pelini ajan loppuun ja sen sitten joku harrastaja saanee "ilmaiseksi"...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...