Guest jari25 Posted December 9, 2007 Report Posted December 9, 2007 eli ostin 1300:sen koneen, mutta tarviin pakosarjan ja putken. saa tarjota peltipakosarjaa ja parempaaa putkistoa...mutta vakiotkin käy... KIIRE!!! jarilindgren@yahoo.co.uk 050-3447356
Recommended Posts