Guest munmini-74 Posted November 27, 2007 Report Posted November 27, 2007 Eli hakusessa uusi kaasari (tai käytetty). Vakio, korvaava tai muu käypänen. mielellään sopivin kiinnikkein HIF44:seen. Vaihdossa tarvittaessa vakio 850:seen käypä originaali.
Guest hatzi Posted November 27, 2007 Report Posted November 27, 2007 kelpaisko käytetty 1300 vakio kaasutin?
Guest munmini-74 Posted November 27, 2007 Report Posted November 27, 2007 no jo kelpais jos se ei vaadi mitään ihmeempiä kikkareita. Ei ole kaasareista oikeen minkään sortin kokemusta. Soittele ja tarjoile niin puhutaan lisää 040-5451945
Guest pensseli69 Posted June 23, 2008 Report Posted June 23, 2008 löytyy kaasareita jos kiinnostaa benjamin.myllyluoma@gmail.com
Recommended Posts