Guest exv-74 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2007 Millähän se n. 10hp teholisä on tehty MG:n koneeseen, eli saako sen helposti tuohon Austinin myllyynkin? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest 970s Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2007 Tais olla nokka, isommat imuventtiilit ja korkeampi puristus. Ei se sun mosas tiedä missä kopassa se on matkansa aloittanut. Hyvä kansi, puristukset jonnekin kympin kantturoille ja pirtsakka nokka antaa tehoa enemmän kuin tuo MG:n vakiokone. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest ominio Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2007 Jos saan tarkentaa - männät on korkeapuristeiset, muttä selvästi kuppipäiset ja nokassa on pieni ero. Kannen valu on sama kuin tavallisessa Metrossa. Imuventtiilit ovat isommat. Päästöjen suhteen liikutaan ihan äärirajoilla. Vaikeahko saada leimaa, jos esim. kiinni 80-mallin Minissä, kuten nyt on.. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest mgbgt67 Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2007 Alu-imusarja,HIF44 ja valurauta LCB pakosarja. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest ominio Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2007 Niin..MG Metrossa on vesilämmitteinen alumiini imusarja. Pakoputki on pikemminkin kaksihaaraisella alkupäällä varustettu tavallisen ahdas peltiputki eikä mikään LCB. Siis sama kuin Austin Versiossa. Valurautapakosarjassa ei juuri mitään eroavaisuutta muuten. MG Metron takimmainen äänenvaimennin on isomalla loppupään putkella. Broom.. broom. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest exv-74 Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2007 Paperien mukaan tuossa mun koneessa on 9.75 puristukset ja kun männät ja sylinterit on kuin tehtaan jäljiltä, niin ei haluttais muuta kuin vähän hoonata ja vaihtaa männänrenkaat ja laakeriliuskat. Jos sitten kanteen laittaa isommat imuventtiilit, kanavia vähän siistii, nokka-akseliksi vaihtaa jonkun pirteämmän (SW5, vai minkä) ja hommaa jostain sen alumiinisen imusarjan HIF44:n kaveriksi, niin kuinka käy - kasvaako, vai laskeeko teho? Pakosarjana mulla on peltinen LCB ja putkena RC40. En mitään kiihdytyshirviötä tarvitse, vaan semmoisen harvavälitteisen matkantekijän. Täältä kun on kauas niin hirveen pitkä matka. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest mini1380 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2007 Kannesta viel siivua pois et saa puristukset sinne 970s:n mainitsemaan hiukka päälle kymppiin, ni eiköhän voimanpaskoo tule lisää. MD276 vois olla hyvä nokkavaihtoehto enkä usko et sen kns tulee viel ongelmia katsastuksessa, jos joku tietää paremmin ni korjatkaa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest 970s Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2007 Noi mntien nimelliset puristussuhteet on vain nimellisiä, todelliset voi heittää huolella riippuen siitä miten lähelle männät tulee lohkon tasoa, mikä on mäntien puristuskorkeus, kanne palotilan tilavuus jne. Nuo kannattais aina tsekata jos ihan oikeasti meinaa saada koneesta kaikki irti mihin osat antaa mahdollisuuden. SW5 nokkaa on britit paljon kehuneet, MD276 on hyvä katunokka. Pelkät isommat venttiilit ei anna oikeastaan mitään jollet myös avarra kanavaa venttiilin alta suuremmaksi. Noissa viilailuissa kantsii sitten muistaa se kopan vuosimalli, -78 ja uudemmat joutuu päästömittauksiin js siellä virinokka voi tuottaa vaikeuksia. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts