Guest mini1380 Posted October 30, 2007 Report Posted October 30, 2007 Eikö keskustelupalstalta voisi poistaa vnhimpia viestejä? esim. ostetaan/myydään osiosta kaikki yli vuoden vanhat viestit, kysymyksiä/vastauksia puolelta samoin ja pistää vanhat k/v viestit vaikka ns. arkistoon, alkaa meinaan kestää aika kauan siirtyminen eri osioihin.
Guest levyjarrut Posted November 7, 2007 Report Posted November 7, 2007 Tämä palsta taitaa pyöriä aikalailla omalla painollaan.Mahtaneeko olla erityistä ylläpitäjää?
Guest paddy Posted November 19, 2007 Report Posted November 19, 2007 Kannattais varmaan vaihtaa koko forumi softa?
Guest mini1380 Posted November 20, 2007 Report Posted November 20, 2007 Ehkä selviää hiukan pienemällä työllä jos vähän karsii vanhoja viestejä! On kumminkin ihan toimiva juttu.
Recommended Posts