Jump to content

Konepelti ja kuskin ovi vm. -71


Recommended Posts

Guest k2jsalmi
Posted

Tarvetta olisi ehjälle konepellille ja kuskin puoleiselle ovelle vm. -71 miniin. Ei tarvitse olla virheettömät, mutta suht ehjät kuitenkin. Ovi saa olla ilman lasia, kahvoja ja pahvia. Ilmotelkaa jos nurkista löytyy!

 

Jussi

jussi.salminen@tut.fi

040 570 2134

×
×
  • Create New...