Jump to content

Pätkii Pätkii


Recommended Posts

Guest välläri77
Posted

Austin mini 74 1000 pätkii pahsti matalilla kieroksilla ja vaikea saada käynntiin. Mutta kun saa kunnolla kieroksia niin käy tasasesti mutta muuten vain kolmella pytyllä. Tulpat uudet ja sytytysjohtimet. Vinkkejä Kiitos !

Guest mini1380
Posted

Puola? Tarkasta pyörijän ja jakajan kannen kunto.

Guest välläri77
Posted

Korjattu on.....sytytyksen "kiristysruuvvi" oli melkein irti....;)

×
×
  • Create New...