Guest soppa Posted August 23, 2007 Report Posted August 23, 2007 Laitetaan nyt tännekkin ilmoitus: Eli OSTETAAN jos on jäänyt Minissä kiinni ollut tai muuten vaan varastossa lojuva kaasutin ylimääräiseksi. Tarjota saa vaakaimu Weber 40 DOCE, 45 tai Dellorton vastaavia kokoja. Ei mielellään vuotavia tai epäkuntoisia. Imusarjalla mielellään jos löytyy Miniin sopiva. marko.somero@dnainternet.net 0445455480
Guest sik Posted August 23, 2007 Report Posted August 23, 2007 Jos etsit esim. huuto.netistä, niin DCOE hakusana antaa parempia tuloksia kuin DOCE.. Näyttäisi nytkin yhdet tuplat olevan myynnissä, mutta aika suolaseen hintaan. Muutenkin noita myydään harmitavasti usein pareittain, tietenkin ihan ymmärrettävästä syystä. Itse olen kanssa samanlaista etsinyt, tai jotain vastaavaa.
Guest hatzi Posted August 24, 2007 Report Posted August 24, 2007 http://www.freetechnics.fi/ tuolta kannattaa kysellä. aika paljon vaihtuu käytetyt tuolla.
Recommended Posts