Guest mtlmr Posted August 17, 2007 Report Posted August 17, 2007 Moi. 25v juhlat saavat jatkoa 30.9-07 järjestettävän ratapäivän merkeissä. Jos on jotain mielessä mitä päivänä halutaan tehdä normi ajojen lisäksi niin älä epäröi ehdottaa. Ajatuksena olisi saada mahdollisimman paljon MINEJÄ kaikilta vuosilta paikalle ja eri malleja jotta saataisiin näytille kunnon kirjo MINI malleista. Laita mailia varapuheenjohtaja@mcff.net.
Guest levyjarrut Posted August 22, 2007 Report Posted August 22, 2007 Viime syksystä tuli napinaa kun ei ollut pullakaffe tarjoilua !?
Guest inno75 Posted August 26, 2007 Report Posted August 26, 2007 Pullaa ja kahvetta kyllä, mutta vain kerholaisille !!
Guest mtlmr Posted September 10, 2007 Report Posted September 10, 2007 Joo, Kyllä ainakin tämä kerta vielä ollaan ahveniston moottoriradalla ja tarkoitus on viettää kiva päivä ennenkuin osa siirtää mininsä talviunille.
Guest uhm619 Posted September 24, 2007 Report Posted September 24, 2007 Viime vuonna olin ensimmäistä kertaa ratapäivillä Minillä. Tuntui kyllä, että turvakaiteet olivat liian lähellä. Vielä kun asfaltti oli märkä ja liukas niin jännittämistä riitti! Olisiko seuraavat koitokset ensivuonna kenties alastarolla? Toivotaan että olisi tällä kertaa hyvä sää.
Guest mtlmr Posted September 26, 2007 Report Posted September 26, 2007 Moi. Pari vuotta sitten oltiin Alastarossa ja kyllähän se sateella varsinkin on turvallisempi jos lipeää linjalta. Otetaan asia esille syyskokouksessa. Mutta hoidetaan ensin Ahveniston tapahtuma alta pois ja onhan se niin että Clubin 25v synttäreitä on hyvä juhlistaa Ahvenistolla joka täytti 40v. :) Kaikki vaan joukolla paikalle, luvassa arvontaa, valitaan "varikkoruusu", ja tietty rata-ajoa.
Guest lari77 Posted September 27, 2007 Report Posted September 27, 2007 By the way kaverit. EI millään pahalla mut se on Alastarolla EI Alastarossa.
Guest uhm619 Posted September 30, 2007 Report Posted September 30, 2007 Viime vuonna rata aukesi muistaakseni klo12 ja oli auki aina klo 18 saakka.
Guest villeko Posted September 30, 2007 Report Posted September 30, 2007 jotain räpsyjä löytyy tuolta.. http://www.kolumbus.fi/minizz/
Guest laza Posted September 30, 2007 Report Posted September 30, 2007 Muutama lisäkuva: http://www.mini2-finn.com/gallery/MCFF-07-09
Guest mini1380 Posted October 1, 2007 Report Posted October 1, 2007 Taas on yhdet ratapäivät takanapäin. Suuri kiitos jälleen järjestäjille, homma toimi ja kaikki halukkaat pääsivät päristelemään ja tänä vuonna taidettiin selvitä ilman peltivaurioitakin.
Guest mtlmr Posted October 2, 2007 Report Posted October 2, 2007 Joo kaikki meni ihan ok. Joltain taas palaa kansipahvi ja viimeisillä kierroksilla kävi yks ratamini vähän pihalla muttá ajamalla kumminkin takaisin varikolle joten ok. Onneksi toi sääkin suosi eikä sitä pelättyä vettä tullut. Kiitokset paikalle saapuneille.
Recommended Posts