Jump to content

30.9-2007


Recommended Posts

Posted

Moi.

25v juhlat saavat jatkoa 30.9-07 järjestettävän ratapäivän merkeissä. Jos on jotain mielessä mitä päivänä halutaan tehdä normi ajojen lisäksi niin älä epäröi ehdottaa. Ajatuksena olisi saada mahdollisimman paljon MINEJÄ kaikilta vuosilta paikalle ja eri malleja jotta saataisiin näytille kunnon kirjo MINI malleista.

Laita mailia varapuheenjohtaja@mcff.net.

Guest levyjarrut
Posted

Viime syksystä tuli napinaa kun ei ollut pullakaffe tarjoilua !?

Guest inno75
Posted

Pullaa ja kahvetta kyllä, mutta vain kerholaisille !!

  • 2 weeks later...
Posted

Joo, Kyllä ainakin tämä kerta vielä ollaan ahveniston moottoriradalla ja tarkoitus on viettää kiva päivä ennenkuin osa siirtää mininsä talviunille.

  • 2 weeks later...
Posted

Viime vuonna olin ensimmäistä kertaa ratapäivillä Minillä. Tuntui kyllä, että turvakaiteet olivat liian lähellä. Vielä kun asfaltti oli märkä ja liukas niin jännittämistä riitti! Olisiko seuraavat koitokset ensivuonna kenties alastarolla? Toivotaan että olisi tällä kertaa hyvä sää.

Posted

Moi.

Pari vuotta sitten oltiin Alastarossa ja kyllähän se sateella varsinkin on turvallisempi jos lipeää linjalta. Otetaan asia esille syyskokouksessa.

Mutta hoidetaan ensin Ahveniston tapahtuma alta pois ja onhan se niin että Clubin 25v synttäreitä on hyvä juhlistaa Ahvenistolla joka täytti 40v. :)

Kaikki vaan joukolla paikalle, luvassa arvontaa, valitaan "varikkoruusu", ja tietty rata-ajoa.

Posted

By the way kaverit. EI millään pahalla mut se on Alastarolla EI Alastarossa.

Posted

Viime vuonna rata aukesi muistaakseni klo12 ja oli auki aina klo 18 saakka.

Guest mini1380
Posted

Taas on yhdet ratapäivät takanapäin. Suuri kiitos jälleen järjestäjille, homma toimi ja kaikki halukkaat pääsivät päristelemään ja tänä vuonna taidettiin selvitä ilman peltivaurioitakin.

Posted

Joo kaikki meni ihan ok. Joltain taas palaa kansipahvi ja viimeisillä kierroksilla kävi yks ratamini vähän pihalla muttá ajamalla kumminkin takaisin varikolle joten ok.

Onneksi toi sääkin suosi eikä sitä pelättyä vettä tullut. Kiitokset paikalle saapuneille.

×
×
  • Create New...