Guest rampe_58 Posted August 15, 2007 Report Posted August 15, 2007 Sain vihdoin ja viimein Austin seven 850 2d sedan vm. 1964 liikenteeseen (13.07). Haapamäen kuvagalleriassa oli jonkun Minin takaikkunalla Vehon mainos "Todellinen kansan auto". Kysymys kuuluu. Ottaisitko yhteyttä, jos tunnistat itsesi. Mistä olet sen saanut ja voisiko sen kopioda (luonnollisesti "kopio" merkein varustettuna)? rampe_58@hotmail.com
Recommended Posts