Jump to content

Recommended Posts

Guest jekahe
Posted

Nyt kävi sellainen juttu, että minin apukuskin puoli on reilusti alempana kuin kuskin puoli.

 

Itse epäilen syypääksi vuotoa hydrolasticissa, vai voiko siinä olla jotain muuta?

Mistähän kohtaa siis kannattaisi alkaa etsimään vikaa?

 

Ja sitten, sattuuko kukaan tietämään, löytyykö jyväskylästä tai lähistöltä sitä pumppua jolla paineet saisi tuohon systeemiin?

 

Kiitos.

Guest levyjarrut
Posted

Jos sulla hydrolasticki jousitus on, niin kyllä se vika sieltä löytyy. Etsit vaan märkää kohtaa linjasta. Jousipussien letkut, liitokset?!

  • 4 weeks later...
Guest jupaakka
Posted

Entäpä jos minissä ei ole hydrolastic jousitusta ja apukuskin puoli roikkuu alempana niin mistä vikaa kannattaa sitten metsätää?

 

Muuten ei olisi mitään ongelmaa, mutta kun eturengas meinaa mutkassa raapia lokasuojan reunaa

Guest levyjarrut
Posted

Kuulatappi ylätukivarren ja jousitrumpetin välillä kulahtanut ja nailonikuppi puhki ylätukivarren poterosta. Tai sitten ruoste rikkonut kumielementin reunan, edessä tosin erittäin harvinaista.

×
×
  • Create New...