Jump to content

Recommended Posts

Posted

Onkohan E6ABX merkinnällä varustettu nokka-akseli ihan vakiotavaraa? 850cc koneesta sellainen löytyi. En ainakaan netistä löytänyt siitä mitään juttua.

Posted

Olisiko kuitenkin Autohiomo Oy:n tekemä nokka? Olisiko siinä kuitenkin kirjaimet AE ja numero 6 ja ABX?

Posted

Jess. Nyt en taas muista mikä asteinen, mutta kait GT:ssä kertovat.

  • 2 months later...
Posted

Nyt tuli viimein soitettua GT-Motoriin, kun olivat heinäkuussa lomilla. Tässä tiedot, jos sattuu joku muukin tarvitsemaan.

 

imupuolella 290 astetta ja 6,8mm nosto akselilta.

 

pako: 285 astetta, ja myös 6,8mm nosto.

 

Täytyy kyllä kehua hyvää palvelua, kun viitsivät etsiä tietoja.

 

Mitä mieltä viisaammat on noista luvuista? Ilmeisesti voisi olla katukäyttöön sopiva? Aika pienen kuuloiset nostot, vai onko?

×
×
  • Create New...