Guest jn Posted July 2, 2007 Report Posted July 2, 2007 Eli alkuperäiseen A-moottoriin ehjä jakaja.Myös turbo metron jakaja kiinnostaa ensi talven projektiin. Kokonainen jarrutehostinpaketti polkimineen jossa tehostaja pelkääjän puolella olis myös hakusessa. T: johan.nikander@pp1.inet.fi
Guest mini1380 Posted July 2, 2007 Report Posted July 2, 2007 Tollanen tehostajapaketti oli myynnis tuol mini2finn:in keskustelupalstalla.
Guest mini1380 Posted July 6, 2007 Report Posted July 6, 2007 Nyt siel oli toinenkin uudempi tehostin 100e:lla.
Recommended Posts