Jump to content

Jarruputkista


Guest ville.sankari

Recommended Posts

Guest ville.sankari

Nopeat neuvot olisi tarpeen..

Kävin liikkeestä (motonet) kysymässä jarruputkia, no putket osataan tehdä, mutta liittimistä he eivät kuulemma tiedä varmaksi mitään.

Omalta projektilta en pääse mallia hakemaan, joten osaisiko joku kertoa minkälaiset päät mk 2 Austinin putkissa on.

Link to comment
Share on other sites

Kierteet ovat 3/8" UNF. Ongelma tulee sitten siinä että putkien päähän tulevat nipat ovat erilaisia eri putkissa. Etuputkissa taitaa kaikissa olla yksinkertainen nippa. Takaputkissa paineenrajoittimelta sylintereille lähtevissä putkissa on toisessa päässä kaksinkertainen (kovera) nippa ja toisessa päässä yksinkertainen nippa.

 

Olisi helpointa tehdä mallin mukaan, saisi varmuudella oikean mittaiset ja oikeilla päillä. Minitronilla näytti olevan sarja levyjarrulliseen autoon 95 euroa. Jos ostat koko autoa varten putket, nipat ja vielä teetän ne putket valmiiksi niin tokkopa kovin paljon halvemmaksi tulee ?

Link to comment
Share on other sites

Guest ville.sankari

Taidat kyllä olla oikeassa.

 

Olen jo useamman kerran huomannut että mini-noviisina tiedän ehkä jopa enemmän kuin Porin Motonetin henkilökunta..

 

Mielestäni typerää myydä osia ja olla kouluttamatta henkilökuntaa, minua ei paljon lämmitä että osia on, mutta et saa jos ei ole mallia mukana..

 

Parempi tässäkin tapauksessa odotella että asaintuntevan liikkeen jannut tulee lomilta niin säästyy monelta murheelta!

 

Kiitos kuitenkin vastauksesta, taas olen viisaampi!

Link to comment
Share on other sites

Guest ville.sankari

Porilainen olen, nyt tosin petin lajitoverini ja muutin Raumalle..

Porissa olen vapaa-ajat, Raumalla vain työajat. :)

Mini on projekti, tosin yritän saada ajoon vielä tällä "kaudella".

Onhan tuo välillä ongelmallista veistoa, kokemusta britti laitteista ei ole ennen ollut.

Foorumeilta olen tosin saanut arvokasta tietoa joka helpottaa kummasti..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...