Guest mtlmr Posted June 21, 2007 Report Posted June 21, 2007 Eli HYVÄÄ JUHANNUSTA kaikille tasapuolisesti ja kun otetaan niin otetaan sitten reilusti vai miten se nyt meni....? :)
Recommended Posts