Guest mini1980 Posted June 20, 2007 Report Posted June 20, 2007 Löytyykö keneltäkään tehoa omaavaa 1300 konetta ? Tehoa sais olla 80-100+ hv. Vaihteistoa, kaasaria, pakosarjaa eikä välttämättä kaikkia apulaitteita tarvitse olla.
Guest ketzi Posted June 28, 2007 Report Posted June 28, 2007 1380cc löytyisi. penkitetty 76hv. ollu poissa käytöstä n.4v jotain osia puuttuu. en muista tarkkaan, voin käydä tarkistamassa jos kiinnostusta. austin.mini@pp.inet.fi
Recommended Posts