Jump to content

Sylinterinkansi miniin


Guest minimaalinen

Recommended Posts

Oletteko ostelleet ulkomailta noita portattuja kansia? Onko jotain ertyisen hyvää paikkaa?

 

Kyselin koneistamolta töiden hintaa lyijytömälle bensalle ja sehän on osien kanssa lähellä uuden kannen hintaa. Ajattelin, että voisi samantien ostaa portatun kannen.

Link to comment
Share on other sites

Olen ostanut Minisport 998cc Stage 3 kannen. Minisportin kannet ovat erittäin laadukkaasti tehty. Kyselin myös koneistamoista, että jos olisivat avartaneet vakiokantta, mutta kalliimmaksi olisi tullut. Eli halvempi tilata ulkomailta. Millainen kone sinulla on ? Voisin myydä tuon oman kannen.

Link to comment
Share on other sites

Tässä voisin sitten muistuttaa Minisportin rahdista, he kun käyttävät Parcelforcen palveluita jotka ovat todella vaihtelevia nopeudeltaan ja laadultaan.

 

Itellä tuli nimittäin yksikin paketti todellakin säpäleinä ja osiakin oli kadonnut matkan varrella. Paketin piti olla matkalla 3 päivää, mutta kyllä siinä meni 2 viikkoa ennen kuin paketti löysi perille.

 

Eli syytä toivoa, että pakkaavat siellä lähetyspäässä kunnolla...

Link to comment
Share on other sites

Mulla on toistaiseksi ihan vakio 1275 kone, mutta oli tarkoitus rakentaa se uudestaan. Olin juuri ajatellut jotain stage3 kantta. Harmi, että toi sun kansi on pienempään koneeseen.

 

Eikös noi lähetykset pitäis olla lähettäjän vastuulla, kunnes ne on tullut perille?

Link to comment
Share on other sites

Juu, lähettäjän vastuulla ovat. Siinä kieltämättä meni about kuukaus ennen kuin sain uudet osat hävinneiden/rikkonaisten tilalle.

 

Suht ymmärtäväisiä kyllä olivat kun lähetin useita kuvia rikkonaisesta paketista ja kolhiintuneista osista, mutta prosessi saattaa venyä pitkäksi ennen kuin kaikki osat ovat onnellisesti asiakkaalla jos ja kun asiat menevät pieleen..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...