Jump to content

Recommended Posts

Guest mini-75
Posted

On etupään ylempiä tukivarsi eri pituisia.siis sitä mihin tulee iskarin ja kumikartion alapää kiinni.Pitäisi saada renkaan yläreunaa sisään päin

Posted

Ei ole. Ainoa konsti saada camberin negatiivisen suuntaan on laittaa pidemmät alatukivarret.

Guest minimaalinen
Posted

Onko minissä normaalisti positiivista camberia? Oman etupyörät näyttää olevan samassa asennossa kuin lännenleffojen vankkureissa. Tai sitten vaan näyttää.

Guest mini1380
Posted

Yks kaarinalainen koneistamo on tehnyt kaverille setin lyhyempiä ylätukivarsia,hintaa en tosin muista.Muistaakseni ei mitkään poskettoman kalliit,tosin kaikki on suteellista.

Guest levyjarrut
Posted

Miksi pitäisi teettää lyhempiä ylätukivarsia, kun pidempiä alatukivarsia on olemassa?

Guest mini1380
Posted

Kyseisessä autos oli metron navat ja se oli yks yritys poistaa kiihdytysvetelyä muuttamalla KPI-kulmaa lähemmäksi alkuperäistä,ei kylläkään vaikuttanut kyseiseen pulmaan.

Posted

Grönforsin Tero kokeili lyhyempiä ylätukivarsia mutta ongelma oli ihan jossain muualla. Jos vanteiden keskilinja on ulkompana kuin pallonivelien kautta vedetty linja niin ohjaus vetelee aivan sairaasti. Sitä ongelmaa ei poista tukivarret vaan vanteita on muutettava.

 

Minin ylätukivarsi on aika kompakti kikare eikä minua henk. koht. innota kovinkaan paljoa kotitekoiset tukivarret, etenkään hitsatut. Osa tehdastekoisista säädettävistä alatukivarsista on myös kamalaa katsottavaa...

Guest mini1380
Posted

Lähinnä vastasin alkuperäiseen kysymykseen,et on niitä ainakin tehty.Erilaisten osien teettämisen/tekemisen hyödystä/kannattavuudesta voidaan aina olla montaa mieltä.Toiset kokeilut toimii toiset ei,pääsääntöisesti ei.Kyseiset tukivarret oli kyllä tosi asiallisesti tehdyt ei mitkään räpellykset.

×
×
  • Create New...