Jump to content

mahtuuko miniin?


Guest nyyysit

Recommended Posts

Tervehdys kaikki minien pienet ja suuret omistajat. Mulla olis aika moinen autokuume juurikin tuonmoisen vanhemman minin ja nimenomaan cooperin suhteen, mutta kun on tuota fyysistä mittaa tullut jonkin verran tässä matkan varrella niin ei oikein tiedä, jotta mahdunko edes senmoiseen sisälle. Jotenka tätä kautta tiedustelen, jotta onkohan mulla mitään mahdollisuutta ahtautua kyseiseen menopeliin, kun mittaa on 197cm ja painoakin sen verran ettei neuvolassa tarvii käydä. En ole mitenkään mahakas, että sen suhteen ei varmasti ongelmia tule, mutta pituus on pikkaisen arvoitus. Jotta ihan vaan sen takia kyselen, että kannattaako edes lähteä katselemaan sen tarkemmin vai saako unohtaa koko jutun. Kiitokset kaikille auttaneille jo etukäteen.

Link to comment
Share on other sites

Liki kaksimetrisellä kaverilla on todennäköisesti kengänkokokin lähempänä 50:ä, joten tuskin Mini kovin suurta ajonautintoa antaa, mutta sehän selviää kun käy koeistumassa jonkun Minin. Eikös jotkut kärsi "näyttävyyden" takia pienistä vaatteistakin.

Link to comment
Share on other sites

Lisäkiskot vain penkkiin ja lattian rajaan, niin luulis mahtuvan. Tosin kuten jo veikkailtiin, tuo kengän osuminen vain yhteen pedaaliin kerrallaan saattaa kyllä tuottaa ongelmia..

 

Itse en tod. ole pisimmästä päästä, mutta kiskot olen tehnyt penkkeihin niin, että takuulla pisinkin appari saa jalat miltei suoraksi :)

Link to comment
Share on other sites

No niin,tuli se mini sitten käytyä koeistumassa. Eipä ollut kyllä mitään asiaa edes harkitakaan koeajoa, kun pää osui kattoon vaikka penkki oli ihan takana. Ykösvaihteenkin kanssa oli pikkaisen ongelmia saada pykälää sisään. Ja tosiaankin pedaalitkin olivat aikasteen ahtaasti vaikka ei ollut kuin 48 numeron kengät jalassa. Täytynee katsoa, josko tuossa jossain vaiheessa jostain yrittäisi saada ajopelin pikkaisen muokkaamalla noita penkin säätöjä. Mutta kiitokset kaikille kirjoittaneille ja hyvää kesän alkua.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Itsellä pituutta on noin 195cm eikä pää osu kattoon. Penkissä on ihan vakio kiinnikkeet. Ehkä noita on sitten matalampiakin.

 

Polkimien kanssa oli aluksi hieman totuttelemista, mutta ei niiden ahtaudesta ole enää mitään haittaa. Kaasujalan nilkka jää hieman liian jyrkkään kulmaan, jos jostain pitää valittaa.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...