Guest makiranta p Posted April 9, 2007 Report Posted April 9, 2007 Kyseessä siis 1300 kone ja mulla on A+ lohko ja siihen oon hakemas vaihrelaatikkoa, nyt olis tíeros A kone, mutta käykö siitä vaihrelaatikko uurempahan lohkohon? Olis tarkootus vähä viritellä tuota konetta ja A+ on siihen parempi
Guest 970s Posted April 9, 2007 Report Posted April 9, 2007 Laatikot käy ristiin. Jotkut iankaikkiset laatikon kuoret saattaa olla semmoisia ettei kampura mahdu pyörimään ympäri mutta vingulla sekin ongelma ratkeaa.
Guest makiranta p Posted April 10, 2007 Report Posted April 10, 2007 Kiitti tierosta, kunikas on muuten kestävyyren laita? Onko A+:san laatikko kestävämpi, ku tarkootus olis saara sellaaset 130 hp konehesta irti, ei kylläkää tuu "rallikäyttöhön" vaan ihan BMW misten kiusaksi ajattelin laittaa vähä enempi tehoja ettei tartte jäärä liikennevaloos toiseksi.
Guest 970s Posted April 11, 2007 Report Posted April 11, 2007 A+ askeissa oli jossain vaiheessa ongelmia kestävyyden kanssa mutta mikä siihen sitten milloinkin on ollut syy niin sitä en osaa varmaksi sanoa. Yksi iso syy on nykyiset laakerit joissa kuulat on sidottu keskenään muovisilla kehillä, kun ne vanhoissa laakereissa oli metallisia. Oli miten oli, kantsii katsoa mikä rattaiden kunto on. Ensimmäisenä niistä tuppaa menemään synkronihampaiden kytkentäpinnat. Ryhmäpyörän akseli on myös kulutustavaraa. Hyväkuntoinen laatikko kestää melko paljon, mulla on 140+ hp ja 200+ Nm ahtimen kanssa eikä laatikkoa vaivaa mikään. 130 hp todellista heppaa vapaastihengittävänä on aika kallis rasti eikä välttämättä edes realistinen lukema. Millaisella reseptillä kuvittelet pääseväsi noihin lukemiin ?
Guest makiranta p Posted April 11, 2007 Report Posted April 11, 2007 16 V kansi(opel) ja giljotiiniläppä(joka sylinterille omansa), ja ohojelmoitava ruisku. Bemarin kannella ne on saanu 160 hp(kuulemma), oli maininta asiasta myös Ministä kertovas kirjas. Ja yks kaveri on saanu 113 hp Mini omalla kannella(penkis mitattu)vääntöä en muista.
Guest villek Posted April 12, 2007 Report Posted April 12, 2007 en oo nähny viel yhtään hyvin toimivaa giljotiini systeemiä katukäytössä.Kyllähän niillä penkissä saadaan isommat lukemat mutta ihan käyttö/liikennekelpoisessa pelissä ongelmia on enemmän kuin läppärungoissa. Radallahan se on parempi kun on läpät suurimman osan ajasta auki eikä tarvi se käyttömukavuus ole se pääasia.
Guest makiranta p Posted April 15, 2007 Report Posted April 15, 2007 Moro Kiitti vinkistä, tietää mitä saattaa tuleman pitää. Ja toisaalta kaikkia pitää kokeella paitsi anoppia ja kansantanhuja.....
Guest levyjarrut Posted April 16, 2007 Report Posted April 16, 2007 Tekevälle miehelle on kaikki mahdollista, kunhan aikaa ja rahhaa piisaa. Onnee vaan rojektille ! Tuohan heti näytille kun pelaa!
Guest makiranta p Posted April 16, 2007 Report Posted April 16, 2007 Onkos muuten tietoa onko kellää suomes käytös sitä Bemarin kannella olevaa Miniä? Olis kiva rupatella käyttökokemuksista.
Guest 970s Posted April 17, 2007 Report Posted April 17, 2007 Ei ole, mun 16V projektin lisäksi Turussa on yksi 8V ja 16V projekti, molemmat lienee alkutekijöissään. Muista tapauksista en ole kuullut.
Guest makiranta p Posted April 21, 2007 Report Posted April 21, 2007 Pistääsikkö 970s mulle viestiä royal.enfield@pp.inet.fi, olis kiva jutella muittenki saman asian tiimoilla olevien kans. Ja kuinkas sun peli on toiminu? Onkos sulla ruiskulla vaiko kaasarilla?
Recommended Posts