Jump to content

Kulkee taas


Guest rampe_58

Recommended Posts

Tämä ei varmaan kuulu kysymyspalstalle, mutta lähes 30v:n tauon jälkeen Austin 850 vm-64 kulkee jälleen oman moottorin voimalla. Tai no kysyn onko kenelläkään kestänyt näin hiton kauan? minulla meni melkein 5 vuotta, kun aloitin restauroinnin ja tänään vihdoin pääsin ajamaan oikein lenkin.

Link to comment
Share on other sites

Kolme ja puol vuotta on kestänyt oma ja menee viälä vuosi. Toki on ollut pitkiäkin taukoja. Viimeksi kun oon tallissa käynyt on kulunut noin puol vuotta.

Se vaan on niin, että aina ei huvita. Itsellä on projeksti siinä vaíheessa kun viittis vaan kasata.

Link to comment
Share on other sites

1984 ostin Vanin ja ajelin 3 v, laitoin "hetkeksi" seisomaan (vuoteen 2001) ,nyt se on 90% kasassa. Aina ei ole inspistä, eikä huvita, samalla tuppaa tulemaan väliin uusia projekteja yms. Näin se vaan on.

Onneksi sain tähän "väliin" pääsiäisen pyhinä Moken taas kuntoon...

Link to comment
Share on other sites

Minorin kanssa tais mennä 20 vuotta ennen kuin se viimein oli kilvissä. Tosin tekniikkakin vaihtui ainakin 3 kertaan täysin. Ennen viimeistä "uudelleensyntymistä" oli liipasimelle etten leikellyt koko pa**aa palasiksi ja katskille. Syksyllä tulee muutoskatsastuksesta 8 vuotta ja vieläkin on ulkokuori fiksaamatta. Ehkä sitten ensi syksynä...

 

Sen verran olen matkan varrella oppinut että kun kyrsii niin kannattaa pysyä tallista kaukana. Sitten kun se fiilis iskee niin työnjälkikin on parempaa.

Link to comment
Share on other sites

Moro

 

Mulla on sellaanen peli joka on kans ollu joskus 50-60 luvulla viimeksi ajos, 1924 mallinen Royal Enfield merkkinen moottoripyörä ja tarkootus olis saara se enskesäksi ajokuntohon ja käyrä kokoontumisajos sillä.

Pistäkääs paremmaksi.

 

Mini onki mulle enemmän talavikäytös ku ajelen kesääsin 50 lukuusella Rojaalilla työmatkat.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...