Guest exv-74 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2007 Onko kenelläkään tietoa, mistä löytyisi vaihteiston ja alumiinitunnelin väliin ehyt liitoskappale? Eli mulla on Minissä kait Mailerin laatikko, jossa tunneli kiinnitetään laatikkoon sillä "välilevyllä" sivustapäin. Minissä kait alunperin altapäin. Minitronilta ei löytynyt.
Guest ominio Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2007 Kysypä sähköpostilla täältä: mowog(ät)morrisminor.com Ihan härmänkielellä vaan. ei tarvitse edes varaosanumeroa tietää. Löytyy varmasti. Tai ainakin kertovat missä on.
Guest mgbgt67 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2007 Itse hitsaisin palan kiinteäksi ottaen huomioon kumin vahvuuden. Koneen kiinnitys tukevoituu ja vaihdekepin "tunto" paranee samalla.
Guest 970s Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2007 Sama juttu, noita tuli aikoinaan hitsattua muutama kipale kun uudet oli kalliita ja vanhat ... no vanhoja ja viallisia. Mulla oli vuosia yks uusi jemmassa, hyvällä tuurilla saattaa vieläkin olla maalla.
Recommended Posts