Guest exv-74 Posted March 29, 2007 Report Share Posted March 29, 2007 Onko kenelläkään tietoa, mistä löytyisi vaihteiston ja alumiinitunnelin väliin ehyt liitoskappale? Eli mulla on Minissä kait Mailerin laatikko, jossa tunneli kiinnitetään laatikkoon sillä "välilevyllä" sivustapäin. Minissä kait alunperin altapäin. Minitronilta ei löytynyt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ominio Posted March 30, 2007 Report Share Posted March 30, 2007 Kysypä sähköpostilla täältä: mowog(ät)morrisminor.com Ihan härmänkielellä vaan. ei tarvitse edes varaosanumeroa tietää. Löytyy varmasti. Tai ainakin kertovat missä on. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mgbgt67 Posted March 31, 2007 Report Share Posted March 31, 2007 Itse hitsaisin palan kiinteäksi ottaen huomioon kumin vahvuuden. Koneen kiinnitys tukevoituu ja vaihdekepin "tunto" paranee samalla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 970s Posted April 1, 2007 Report Share Posted April 1, 2007 Sama juttu, noita tuli aikoinaan hitsattua muutama kipale kun uudet oli kalliita ja vanhat ... no vanhoja ja viallisia. Mulla oli vuosia yks uusi jemmassa, hyvällä tuurilla saattaa vieläkin olla maalla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts