Guest make74 Posted January 2, 2007 Report Posted January 2, 2007 Morjens.. Milläköhän tavalla kannattaa tankomallisen vaihdelaatikon siirtovivun stefa kaivella pois? Meinaa olla äkkisestään hankala paikka, kun joutuu auton alla hankalassa asenossa....paikat puutuu.....huh heijaa.Onks kellään hyviä vinkkejä?
Guest 970s Posted January 3, 2007 Report Posted January 3, 2007 Esim. motonetista löytyy 4 piikin sarja, joka on tarkoitettu stefojen irroittamiseen. Ei maksa montaa euroa.
Guest ominio Posted January 4, 2007 Report Posted January 4, 2007 Joskus ei kannata vanhaa ottaa pois. Uusi vaan päälle - tilaa on kahdelle. Jos stefa liiku syvemälle - siellä on jo kaksi stefaa. Parempi vaihtoehto on tietysti asentaa erityinen tukiholkki o-renkaalla alimaiseksi ja uusi stefa. Sinänsä tämä työ ei pitäisi olla mitenkään vaikea. Lähtee tuo stefa vaikka millä piikillä - rautanaulallakin.
Guest make74 Posted January 4, 2007 Report Posted January 4, 2007 Kiitos tiedoista. Tarkoituksena on juuri laittaa tuo tukiholkki+ uusi tiiviste ja päälle vielä suojakumi.Pitää lähtee rassaamaan...
Guest make74 Posted January 6, 2007 Report Posted January 6, 2007 Morjens ! Helposti lähti irti, piti vähän vain siirtää vaihteensiirtotankoa sivuun. Sopivan kokoisella meisselillä vain survaisin ja stefa oli kentällä.
Guest ominio Posted January 7, 2007 Report Posted January 7, 2007 Morjens vaan. Niin, unohti kertoa, että kannattaisi laittaa ohut tiivisteliimapinta stefan ulkoreunaan, että pysyisi kiinni paikoillaan. Jotkut stefat lienevät hieman liian väljiä tuohon tuumaseen reikään. No, yleensä toimii ilman liimaakin.
Guest make74 Posted January 7, 2007 Report Posted January 7, 2007 Niin...ja Kyllähän sen näkee öljynpainemittarista, kun se on irronnut:)
Guest make74 Posted January 8, 2007 Report Posted January 8, 2007 Niinpä....On ainakin pohja hyvässä ja "halvassa" ruosteenestoaineessa (12,50 euroo/4 litraa+ muut koneenosat)
Recommended Posts