Guest witick Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2006 Vaihdelaatikon kyljessä oleva laippa neljällä pultilla kiinni.Laipassa on 2 kpl avointa reikää josta öljy pääsee suoraan stefalle.Kuuluuko se olla näin?Oisko kuvia kellään Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest rampe_58 Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2006 Jos kysymys on niistä n. 2-3mm. porauksista sisäpuolella, niin niiden tarkoitus on (lienee) öljynkierron varmistaminen niissä liukulaakereissa, jotka ovat aivan ulommaisina (ovat siinä laipassa). Ne päälaakerit (isot urakuulalaakerit) ovat esikreyteen säädettävät, jos tasauspyörästö avataan, niitä säätölevyjä, jotka ovat tasauspyörästön vasemmalla puolella ei saa hävittää (edes vahingossa laakereiden mukana), koska niitä tarvitaan kuulalaakereiden esikireyden säätöön. Urakuulalaakeri on osittainen painelaakeri. Laakereiden kireys pitää olla oikea ja sama, koska, jos laakerit jarruttavat eri tavalla kaasua päästettäessä ja kiihdyttäessä, ohjaus puoltaa. Kootessa perää, pitää laakerit säätää oikeaan kireyteen. Perän uudellen kokoaminen on sitten vähän konstikas juttu ja sihen kannattaa hankkia kunnon ohjeet. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest witick Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2006 Just näistä oli kysymys.Kiitoksia tiedoista Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest rampe_58 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2006 Tarkoitin perän(tasauspyörästöineen) asentamista paikoilleen, en sen kokoamista. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts