Guest morris66 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2006 laitoin Miniin kärjettömän sytkän ja asennuksen jälkeen sytytysennakkoa tuntui olevan huomattavasti liikaa, kone potkaisi kunnolla vastaan. No.. säädin sytkää sitten myöhäisemmälle korvakuulolla ja auto tuntuu nyt kulkevan kohtalaisen mukavasti taas, mutta sytytystulppien väri on nyt vaarallisen vaalea. Kertooko tämä sen että sytkässä on liikaa ennakkoa?? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest morris66 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2006 Mikä on perusennakko 1275 koneessa stroboskooppilampulla ajoitettaessa joutokäynnillä 1000 r/min? Koneen viritysaste ei vaikuttane (esim. nokka-akseli) ennakkoon? kuinka paljon tulisi/saa ennakko olla koneen kiertäessä 3000 r/ min. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest morris66 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2006 Virranjakaja on Lucas Motorsport, 43 D 4 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest morris66 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2006 Tämä menee nyt yksin jutusteluksi, mutta ajattelin säätää sytytyksen maksimi ennakon kautta, joka lienee n.32-34 astetta n. 3500 rpm. Tämä antanee virran jakajan "advance curvesta" riippuen joutokäynillä ennakoksi n.10-13 astetta. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest levyjarrut Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2006 Perusennakko 2 astetta eyk. Lampulla 5 astetta eyk/600 r/min. Tulppien "liian" vaalea väri kertoo enemmänkin laihasta pa-seoksesta. Kun moottori toimii hyvin, tulppien pitääkin olla vaaleanruskeat. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts