Guest soppa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2006 Niin, tuli tuossa Motonetistä ostettua uudet kengät eteen ja taakse. Onko näiden vaihdossa jotain huomioitavaa? En ostanut asennussarjoja, koska niitä ei ollut...kannattaako vaihtaa ilman niiden uusimista vai pystyykö kaikki vanhat osat käyttää jos ne suinkin vain on käyttökelpoisia?! Myös jarrunesteet ajattelin vaihtaa, onko siitä jotain vinkkejä vai otanko vaan ilmausruuvit auki ja alan polkea tyhjäksi ja sit uutta tilalle?! Paljonko muuten menee nestettä? Onko mulla yksi vai kaksipiirinen systeemi, jos on kaksi niitä metellista säiliötä? Varmaan molemmista neste vähenee jos ruuvit on auki ja polkee poljinta? Taas tyhmiä kysymyksiä mutta toivottavasti joku auttaa? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest mgbgt67 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2006 Laita email osoite näkyviin saat ohjeita! Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest soppa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2006 jos löytyy niin laita tulemaan marko.somero@dnainternet.net kitoos, Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest mitrix Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2006 toinen säiliö on kytkinneste ja toinen jarruneste. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest soppa Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2006 Joudunko siis vaihtaa samalla kytkinpuolen nesteen? Voinko vain vaihtaa/ilmata jarruneste säiliön? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest villek Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2006 kytkin on erikseen jarruista..eli voit ilmata pelkät jarrut... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest mgbgt67 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2006 Eikö email tullut perille kun homma tuntuu edelleen olevan pois hanskasta. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest masomero Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2006 tuli perille, kiitos vaan. Kirjoittelin jo tänne ennen kuin ehdin katsoa postia. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest soppa Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2006 Hei, nyt olisi sellainen ongelma että eipäs lähde eturummut irti!! No ajattelin sit, että löysäämpää ilmausruuvia jos sitten lähtis mutta sekin on jumittunut!! Eli kenkien hienosäätö ruuvi ei auta myöskään, mitäs nyt seuraavaksi kannattaisi tehdä?? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest mgbgt67 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2006 Ilmausruuviin ei tässä vaiheessa tarvi koskea. Teet kappaleen M10 mukaiset temput. Säätöruuveillä kengät mahdollisimman kauaksi rummusta ja pyöränpulttien välissä olevat rummun kiinnitysruuvit auki niin eiköhän irtoa. Pahimmassa tapauksessa voit tarvita 6 kilon hienosäätö lekaa rummun irrottamiseen. Rummut voi olla myös vaihtokunnossa, jos niihin on kulunut reilu olkapää. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest soppa Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2006 Tein jo mainitsemasi temput mutta eipäs vain lähde! Jos ei sitten CRC ole hiukan muhinut ruuveissa ja siten ehkä irtoisi. Veikkaisin, että edessä on kulunut olkapää rumpuihin. Takaa sentään rummut irtosi mutta sieltäkin vain toinen ilmaruuvi, joten vaihto jäi tekemättä... Menee varmaan vaihtoon rummut tai sitten yritän vain katsastaa vanhoilla ja laittaa levyt eteen syksymmällä. Onkos muuten ne Minitronin kauppaamat kunnostetut levysarjat ihan Plug and play suunnilleen, eli meneekö ilman muutoksia paikalleen? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts