Jump to content

Tilaaminen Englannista


Guest soppa

Recommended Posts

Katselin tuota Minisport sivustoa ja heräsi mielenkiinto suureen osien tarjontaan. Eli onko joku tilannut kyseisestä puljusta tai yleensä Englannista? Mitä sieltä mahtaa postikulut maksaa Suomeen? esim. jos tilaa pakosarjan ja putken, eli painoa olisi jonkin verran?!

Link to comment
Share on other sites

Olen tilannut Minisportista. Luotteva firma, osat tulee Suomeen 1-2 vko:ssa, jos on varastossa muuten menee n.1kk. Rahtikulut saa laskettua Minisportin sivuilla. Itse tilasin viimeksi virityskannen ja rahtikuluja tuli n.30€.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...

"Mini1980"

 

Tuliko sulle paketti ParcelForce yrityksen kautta ja EURO48 palvelulla? Mulle tulee ed. mainitulla tavalla mutta jostain syystä paketti olisi jo maannut Preston nimisessä paikassa muutaman päivän, vaikka toi EURO48 palvelu on 3pv. takuu toimitus...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 kuukautta myöhemmin...

Aiheeseen liittyen: Onko ketään ostanut jotain rompetta yksityiseltä henkilöltä englannista? Kuinka maksu hoidettiin ja mitä kautta tavara kuljetettiin suomeen ja mikä tärkeintä, kuinka paljon tuli kuljetus maksamaan?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Onko jollain kokemuksia mitä tulee lähetys kuluja kun tilaa mini sparesista kyseisen rengas ja vanne setin. Tietäiskö joku kertoa miten tuon maksun pitää suorittaa, siis pitääkö maksaa ennekuin lähettävät mitää. Ja eikö se ole niin että luottopuolella kannattaa maksaa, eikö sen maksun voi keskeyttää jos ei lähetystä kuulu???

 

 

http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=42158

Link to comment
Share on other sites

Visallahan tuo saa helpoiten ostettua. Mulle tuli vannesetin postikuluiksi muistaakseni 80 puntaa, tosin tilasin vanteet yksityiseltä enkä ison puljun kautta. Ja ainahan sitä hintaa voi minisparesilta kysellä :)

Link to comment
Share on other sites

Kyllä ne vastaa välillä hyvinkin nopeasti mutta viimeksi kun tilasin ja sieltä tuli tilausvahvistus, hoksasin munanneeni yhden hilun osalta. Pistin saman tien muutospyynnön mutta siihen tuli vastaus vasta kun kamat oli jo Suomessa... Vastaus oli ettei enää voi muuttaa kun paketti on jo lähtenyt...

Link to comment
Share on other sites

Guest minimaalinen

Se toimii niin hienosti, että ensiksi joku käy oven takana koputtelemassa päivällä ja sitten ne soittaa että ei täällä ollutkaan ketään kotona. Sen jälkeen sovitaan aika jolloin pitää olla kotona odottamassa pakettia.

 

Itse hakisin mieluummin postista silloin kun sopii, mutta tämähän on palvelua :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...