Jump to content

Recommended Posts

Guest soppa
Posted

Terve kaikille, olen uusi onnellinen Minin omistaja mutta nyt pännii, koska ei pääse cruisaileen...

Eli en tiedä mikä kone on kyseessä, auto on vm. 69 ja rekkarissa lukee 1000 mutta auton merkeissä lukee 1300 ja auto muuten tuntuu pirteältä joten olisiko kuitenkin 1300... By The Way... mistä saan selville mikä mylly tuossa on? Pystynkö jostain toteamaan..?

Ja sit siihen ongelmaan, auto lähtee käyntiin ja pysyy jotenkin käynnissä mutta kun antaa kaasua, niin alkaa pätkiä käyntiä ja ajossa paukauttelee kunnon sauhuja ja nykii ja pätkii... Mistähän kannattaisi alkaa tutkia ongelmaa? Mahdollisesti virranjaka, tulpanjohdot, kaasari.... Ei ole oikein kokemusta näistä Minin moottoreista joten apu olisi tarpeen?!

Löydänkö enää mistään korjausopasta? Tai mistä sellaisen saisi?

Kiitoksia etukäteen, auttakee nyt minua... täytyy päästä ulkoiluttaa uutta tulokasta!!

Guest minä ja mini
Posted

Multa vois saada tollasen Minin korjaamokäsikirjan jos joku vielä tarttee, kirjassa kaikki sivut! lisäksi mukaan Liite osiot. Laitahan sähköpostia niin katotaan mihin laitan tulemaan minimaniaa@hotmail.com

• Create New...