Guest mitrix Posted April 6, 2006 Report Posted April 6, 2006 Avittakaas laturille tulee kolme johtoa valkomusta, ruskea keltainen ja ruskea vihreä, siitä kun lähtee johtoa menemään sisemmäs tulee yksinäinen valko ruskea, sitten taas matkataa hieman ja tulee valkomusta ja valkoinen??? MIHIN MIKIN TULEE??? Hitto jäänyt mulle tämä kokoajan rooli ja kun purkaja merkkaillut melko huonosti niin tämä on hankalaa ja kyseisen auton sähkökaaviota en ole löytänyt mistään. Auto vuosimallia 72. Kiitokset jo taasen etukäteen!!
Guest levyjarrut Posted April 7, 2006 Report Posted April 7, 2006 Sulla varmaan tasavirtalaturi ja miinus maassa. Ruskeakeltainen ja ruskeavihreä menee laturille. Valkomusta jakajan kylkeen ja toinen pää valkomustasta puolan miinukseen. Valkonen puolan plussaan. Valkoruskea tulee öljynpaineanturille. Jos tulee savua, en ota vastuuta !
Guest ministi Posted April 8, 2006 Report Posted April 8, 2006 Mulla olis jotain minin sähkökaavioita skannattuna koneelle.Voin lähettää jos haluat katsoa jos löytyis oikea kaavio.Pistä mailia rollaattori88@phnet.fi
Guest mitrix Posted April 14, 2006 Report Posted April 14, 2006 Hei nyt stoppia! Elikkäs auto on vm 72 ja kone ilmeisesti vm 76, siinä on kuitenkin nyt siis vaihtovirta laturi paikalla koska normaalista poiketen siis laturille tulee vaan 2 kpl johtoja jo tuolla ylhäällä mainitsemani väriset. Onko nyt siis ainut keino ostaa tasavirta laturi vai mitä mun tarvii tehdä saadakseni autoni liikenteeseen piakkoin...
Guest ministi Posted April 25, 2006 Report Posted April 25, 2006 Mitenkähän tuo latausrele suhtautuu tommoseen vaihdokseen? Eikös sähkötyöt olekkin mukavia. ;) Itse kasailin corollaan ruiskunsähköt ja siinä olikin päänraapimista. :)
Recommended Posts