Jump to content

Recommended Posts

Guest lenni
Posted

elikkä seuraavan lainen tilanne.

kun auto ei ole liikkeessä tulee puhaltimesta pakokaasun/bensan haju sisälle, mutta ongelmaa ei ilmene ajettaessa.

Guest mtlmr
Posted

Joko kaasarin kohokammio vuotaa josta bensan haju ja pakoputken liitos vuotaa josta johtuen pakokaasut. Ajettaessa ajoviima vie mennessään hajut.

Posted

Pakoputken vuodon kuulee kyllä. Bensanhajua ei myöskään tule jos ei vuoda. Nyt ehkä lienee koneena 1300:nen ja kytkinkopan päällä on reikä jossa huohotin. Sieltä se tulee. Kampikammion höyryjä. Tilalle peltipurkki jossa öljynerotin ja siitä letku kaasarinkurkulle, niin saadaan hajut pois ja maailma pelastuu.

• 2 years later...
Guest astalo
Posted

Mistäköhän löytyisi miniin tehokkaampi ja helposti soviteltava puhallin ? Olen kuullut että jonkin vanhemman saabin puhallin kävisi, mutten muista mikä.

Guest levyjarrut
Posted

Eikös joku väitä että näissä 90 luvun Mineissä on tehokkaampi (2nop)puhallin ja muutenkin isommat linjat. Sopii heittämällä ja Saksan romikset pullollaan pilkkahintaan?

Guest astalo
Posted

Näin mäkin olen kuullut, mutta taitaa olla hankala hommatava. Mistäköhän lähin niitä on alettu laittaan, kun ei mun ysikakkoseen oo kerinnyt ?

jec101790.jpg

Posted

Löytyy esim. meitsin kellarista yksi täydellinen paketti. Noi ovat tietääkseni tulleet Mpi malleihin. Jännä juttu sinänsä, mulla on Clubmanissa tommoinen ja siinä on vain yksi puhallinnopeus, kun taas tossa toisessa on 2 nopeutta. Saksan nettihuutokaupassa noita on aina silloin tällöin ollut mutta hinnat ovat aika kovia, joku 150 euroa täydellisestä läjästä ei ole mitenkään outoa. Ovat kai suht kysyttyä kamaa.

Guest astalo
Posted

Ei se sun kellarissa oleva puhallin tarttis uutta kotia ?

Posted

Ei se ole ainakaan ääneen moista huudellut mutta ei kai sille kaikkea tarvi kertoakaan... Mä tarkistan mitä oon siitä itse maksanut, pistä yhteystiedot vaikka s-postilla jukka.harkola miukumauku polartest.fi .

• Create New...