Guest olly Posted February 23, 2006 Report Posted February 23, 2006 Anteeksi edellinen tyhjä viesti, nyt asiaan: Lieneekö vika vai ominaisuus, kun Mini -69 ohjaus ei palauta? Parikymmentä astetta kun kääntää rattia, ja päästää irti, auto jatkaa kääntymistä. Raidetangon päät on uudet, mutta eivät tuntuneet jäykiltä. Itse raidetankoon en ole tutustunut tarkemmin...
Guest levyjarrut Posted February 23, 2006 Report Posted February 23, 2006 Onko pyöränkulmat säädetty oikein ? Tuntuuko ohjaus erikoisen raskaalle, kun nostaa molemmat etupyörät ilmaan ?
Guest juha Posted February 27, 2006 Report Posted February 27, 2006 Itsekkin olen saman asian kanssa painiskellut. Yksi tapa vian paikallistamiseen on irroittaa rattiakseli yläpään kiinnityksestä ja antaa alakiinnityksen olla kiinni hammastangossa. Nyt pyörittelet rattia ja jos ohjaus menee raskaammaksi kun esim. virtalukosta pitää kiinni niin vika on rattiakselissa. Niin minulla ainakin oli. Hoksasin asian vahingossa kun olin hammastankoa irroittamassa. Asia hoituu tietenkin parhaiten kun eturenkaat ovat ilmassa.
Recommended Posts