Guest witick Posted December 14, 2005 Report Posted December 14, 2005 kyselin jaakko tuotteelta miniin tummennettuja sivulaseja mutta ei ole enään saatavilla.oisko jollain tietoa mistä vois vielä kysellä?
Guest mitrix Posted December 14, 2005 Report Posted December 14, 2005 katsos jos tuolla jossain "arkistossa" olisi aiheesta lisää...
Guest nike Posted December 14, 2005 Report Posted December 14, 2005 Minä kyselin viimme talvena tummia laseja niin paljon, että lopulta palo hihat. siispä ostin polykarponaatti levyn ja tein ite.
Guest witick Posted December 14, 2005 Report Posted December 14, 2005 kiitti vinkistä.mulle on toi polykarponaatti levy hieman vieras asia.valaiskaapa mua vähän.onko kyseessä muovista valmistettu levy.mitenkä toi hinta on neliölle.millä paras työstää.mitenkä katsastusviranomainen suhtautuu asiaan.
Guest ministi Posted December 18, 2005 Report Posted December 18, 2005 Mä teetätin omaani sivulasit ihan lasi liikkeessä missä onnistuu myös karkasu.Jurvasen lasiliike tais olla kyseessä.Takalasi on vähän ongelmallisempi kun se on kaareva....tummennuskalvo ajaa asiansa takaikkunassa.
Guest nike Posted December 22, 2005 Report Posted December 22, 2005 Polykarponaatti on muovia. Jos siitä tekee ikkunat, kannattaa ostaa "karkaistu" levy.On kalliimpaa kuin lasi. Leikkaaminen vannesahalla tai pistosahalla. Laki sanoo: tuulilasin valonläpäisy oltava vähintään 75%(oltava lasia). Etusivu lasien 70%.Loput vaikka peltiä kunhan on sivupeili myös oikealla puolella.
Guest jov Posted February 5, 2006 Report Posted February 5, 2006 Niin siis sivulasien ei tartte olla lasia. Olen rek katsastanut usen auton "plekseillä"
Recommended Posts