Guest mitrix Posted November 5, 2005 Report Posted November 5, 2005 Otin tuossa eilen iltani ratoksi vm72 ministäni kelkat pois ja ajattelin ne nyt sitten puhallututtaa ja vetää niihin uuden pinnan, mitäs suosittelette niihin vedettäväksi? Entäs pohja, millä se kannattaa käsitellä? Kelkkoihin panssarimaali??? Kiitokset jo etukäteen..
Guest tommy Posted November 5, 2005 Report Posted November 5, 2005 Tämä aihe kiinnostaa myös minua... :)
Guest levyjarrut Posted November 6, 2005 Report Posted November 6, 2005 Kunnon puhaltamoilla on kunnolliset maalit, millä kannattaa samalla antaa maalata, kunnon pohjamaali ja 2 komponentti pintamaali, yleensä samaa millä maalataan kuorma-auton runkoja. Näin olen itse toiminut.Jos välttämättä haluaa ite maalata, puhaltamolta saa maalit sopuhintaan, ainakin Tampereen seudulla.
Guest mitrix Posted November 7, 2005 Report Posted November 7, 2005 Kiitos nyt näistäkin tiedoista.. Saas katsoa millanen peli on alla ens kesänä...
Guest nst Posted November 7, 2005 Report Posted November 7, 2005 Paras tulos ilmanmuuta saadaan, kun annetaan puhallusfirman myös samantien maalata . Puhallettu pinta ottaa heti itseensä, kun sitä kuskaillaan ja siirrellään muualle, jossa mahdollisesti viikon päästä sitten maalataan . Oman vanhemman motskarin rungon meinasin itse puhallella ja sitten viedä maalariin . Ei suostunut maalari moiseen juuri samasta syystä . Joskus on parempi antaa muiden tehdä, vaikka tuntuis itsekin osaavan . Tuli meinaan huippu runko
Guest janecky Posted November 8, 2005 Report Posted November 8, 2005 olen miettiny että jos kuumasinkitsisi molemmat kelkat. onko jollain tästä hommasta kokemusta? tehtaalla ne "uittaa" osat jossain hapossa jolloin sinkin pitäisi pysyä eikä ruosteen päästä väliin! yksi asia arvelluttaa että kuinka paljon mahtaa kelkka elää siinä vaiheessa kun niitä lämmitetään että jos ne menee kieroon!
Guest kurunmäki Posted November 8, 2005 Report Posted November 8, 2005 Itsekin kyselin täällä tuosta kuumasinkityksestä, onnistuu kuulemma ja soitin jo Nummelaan Aurajoki Oy:llekin ja lupasivat tehdä (muistaakseni suhteellisen halvallakin). Päädyin kuitenkin vain puhalluttamaan ja vetämään pulverimaalin pintaan. Ihan hyvä tuli tuollakin tavalla ja kuulemma pitäisi olla ihan kestäväkin.
Guest levyjarrut Posted November 8, 2005 Report Posted November 8, 2005 Ainakaan takakelkan kanssa ei tullut ongelmia galvanoinnissa
Recommended Posts