Jump to content

Recommended Posts

Posted

Eli miten säädetään nuo kytkin akselin päässä olevat mutterit.. pitääkö olla ihan kytkin kopassa kiinni vai pitääkö jäädä välystä ja kuin paljon..

Posted

Ja missä vois olla vika kun kytkin ei irrota kun poljinta painaa.. jos meisselillä kampee sieltä kytkimen vivusta niin irroittaa ihan ok eli levyssä varmaan vika ei ole.. Kokeilin toisella pääsylinterilläkin(käytetyllä) mutta ei muutosta.. Työsylinteriin on kumit uusittu eilen ja sekään ei auttanut..

Guest morris66
Posted

niin olethan tietysti ilmannut kytkimen...

Posted

Aika monestikki.. ;c) Nyt rupes irrottaan tuo kytkin kun laitoin mutterin tonne työsylinterin ja sen tapin välii.. eli mahtanee olla pääsylkkä aika kaput.. Kiitokset neuvoista pitänee tilailla uus sylkkä.. ;)

Guest mgbgt67
Posted

Epäilen että kytkimenkäyttövarren päästä on "pallo" kulunut pois. Siis sieltä päästä, joka on lähellä painelaakeria kytkinkopan sisällä, laittaisin kuvia mutta kun ei nyt työmaalla satu oleen. Näin siis jos kytkin ei ole verto-tyyppiä.

Posted

täytyypä tutkia toi.. ton käyttövarren saa vissiin pois ilman et pitää toi koppa irrottaa..

Posted

Samalla kun alat nypläämään niin tarkista kaikki niveltapit: polkimen juuresta ja kytkinvivun molemmistä päistä. Jos niitä ei ole koskaan vaihdettu niin ovat tod. näk. melko valmiita. Millin kuluminen tapissa tekee jo aika paljon kytkimellä. Käyttövarsi irtoaa ottamalla se alempi niveltappi irti. Jos se pallo on entinen niin monesti myös se kopassa oleva akselin pesäkin on kulunut kuopalle. Tapin ja käyttövarren uusiminen yleensä kyllä riittää vaikka akselikin olisi kulunut.

Guest ministeri
Posted

Mulla ollu iät ja ajat mutteri välissä.ja jos kuluu niin laitetaan toinen mutteri.Eikä tarvi uusia mitään.

  • 1 year later...
Posted

Kuoleutuuko paineasetelman harmaa lautasjousi ajanmyötä? Että riittäsköhän pelkkä levyn uusiminen? Ja onko parempia vaihtoehtoja kun em asetelma ja ralli levy? Sintteriä en laita.

×
×
  • Create New...