Jump to content

Recommended Posts

Guest jone
Posted

Eli paukahti tosta ministä laatikko.. Ensin katos kolmonen ja sitte rupes jättään nelosen päälle.. Eli jos neloselta vedät suoraan kakkoselle niin on kaks vaihdetta päällä yhtä aikaa,mutta kun käytät kolmosella niin lähtee nelonen pois ja kakkonen ja ykkönen pelaa ok..

Veikkaisin että sieltä on jostakin kolmosen ja nelosen siirtäjä akselilta sokka poikki.. Eli onko jollakin ollu vastaavaa probleemaa ja pitääkö nostaa kone pois ennen kuin noihin siirtäjiin pääsee käsiksi..

Guest jone
Posted

Eikö kellää oo laatikko koskaan renklannu..?

Guest 970s
Posted

Jotta pääset siirtäjiin käsiksi niin joudut ottamaan koneen pois ja purkamaan moottorin irti laatikosta.

Guest jone
Posted

mites ton koneen saa helpoiten pois pitääkö ottaa koko pakettina vai saako pelkän koneen nostettua pois ja pitääkö toi kytkin purkaa ennen kuin saa koneen pois.. onko jotaki erikoisia niksejä tohon mitä pitäs hoksata..

Guest jone
Posted

kuaa ei vissii oo sitte laatikkoo koskaa irrottanu.. ;c(

Guest ominio
Posted

No jaa.. pari kertaa.. Täsmällisiä ohjeita aika vaikea antaa. Kukin tekee tyylillään, mutta täytyy sanoa että ei se vaikeata ole.

Riippuu vähän kyllä vuosimallista, mutta periaatteessa kone kumityynyistä ja ylätukitangosta irti. Vaihteensiirto mekanismi irti laatikosta..Konepellin saa ottaa pois..Sisemmät vetonivelet vapautettava.. maajohto startin läheltä irti..kaasari pois.. bensaletkut pumpusta..Pakoputki sarjasta irti..koneeseen jää kiinni esim. jäähdytin, pakosarja, Sitten kun koko hoito on alettu nostamaan yläkautta pois, irroitetaan mittarin vaijeri. Nostopisteet ovat yleensä etumaiset uloimmat kannenpultit. mutterit pois ja kettinkisilmukat laatan alle ja mutterit kiinni. Eli nostotalja pitää olla ja tommonen kiinalainen ketjutalja on ihan hyvä. Sitten vaan lattialle tai pöydälle ja purkamaan kytkintä ulosvetäjän kanssa ja senjälkeen irroittamaan konetta laatikosta. eli periaate on että alle pitää päästä ja ylös nostettava..Kyllä se siitä.. Laatikon remppa onkin sitten oma juttu.

Guest jone
Posted

Njoo kiitoksia neuvosta.. Toi kokopaketin pois nosto kyllä ihan simppeli juttu sen oon tehny joskus aikanaan,mutta toi on nyt sitte ihan uutta tuo koneen ja laatikon erotus ja sitä lähinnä aattelin et onko siihen jotaki erikois niksejä ja konsteja ettei siinä purkaessa kuulu sellainen tsojong ja lennä jotain jousia sinne sun tänne ja sitten kasatessa saa miettiä että mihis hittoon nämä sitte kuuluukaan.. ;c)

Guest mtlmr
Posted

kun saat vauhtipyörä/kytkinpaketin irti, niin lohko on 10-12 pultilla kiinni laatikossa ja kytkinkoppa kanssa pois.(10-12 pulttia ja pari mutteria) sitten vaan nostat koneen pois. takaisinpäin vähän hankalampi puolikuu tiivisteen takia(jakopäässä)

×
×
  • Create New...