Guest jone Posted February 28, 2005 Report Posted February 28, 2005 No moi kaikille.. Kyllä nyt on taas ihminen onnensa kukkuloilla kun kuuden vuoden tauon jälkeen sain hommattua Minin talliin.. Viimeiset kuusi vuotta olen kironnut ja harmitellut kun menin myymään edellisen Minin pois ilman mitään järkevää syytä,mutt nyt on taas mini tallissa ja kaikki on ok.. ;c) Nyt tuli sellainen ajatus katko ja en muista että miten se tuossa minin vakio kaasuttajassa eikö siellä pitänyt olla öljyä sisällä.. Kuinka paljon ja mitä öljyä sinne kannattas laittaa..
Guest koa Posted February 28, 2005 Report Posted February 28, 2005 Manuaalissa kehotetaan käyttämään moottoriöljyä Castrol GTX tai XL 20/50 miinus 10 asteeseen saakka. Jos kovilla pakkasilla aikoo ajella suosittelevat Castrol CRI 5W/20. Haynesin korjausopus kehottaa käyttämään myös Castrolin GTX:ää SAE 20W/50. Ite oon kyllä käyttänyt tavallista 10W/30:sta ilman murheita. Virallisesta täyttöasteesta en ole ihan varma, mutta sen kapean kuilun, johon mäntä työntyy sisään olen täyttänyt ja hyvin on pelannut.
Recommended Posts