Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kiilahihnapyörä pitäisi saada irti moottorin ollessa paikoillaan. Syyläri jo irti ja hihnapyörän kiinnityspulttiinkin päästy käsiksi mutta...Miten "lukita" moottori paikoilleen, ettei pyöri mukana? Ja kuinkas ton kiinnityspultin kierteen kanssa, onko se vastakierre eli avautuu myötäpäivään? Vai normaali eli avautuu vastapäivään? Neuvoista kiitollinen.

Guest ministeri
Posted

Startti pois ja vanha iso meissele tai vastaa kalikka vauhtipyörän hampaiden väliin.Ihan normaalit kierteet on.Voi tarvita ulosvetäjää tai pikku napautus vasaralla riittänee.

Posted

On se lujas...ei vaan lähde. Nyt tarttee miettiä, josko irrotan koko myllyn? Sit ainakin pääsee paineilma vehkeillä kunnolla käsiksi.

Posted

Noin 19 millinen hylsy hampaiden ja kytkinkopan väliin startin aukon kohdalle, niin ottaa tukea kahdesta hampaasta ja pysyy hyvin paikoillaan. Sitten vaan kaksin käsin vääntämään auki ja jos olet lukkolevyn reunan vääntänyt irti, niin jo on ihme jos ei lähde. Ei voi olla niin tiukassa.

Posted

Onnistuisko niin että pistät sinne jäykän vääntimen ja hylsyn ja pyöräytät sitte pikkusen konetta startilla.. Noin olen saanu muutamasta autosta irti mutta siinä pitää vaan olla hirmu tarkkana..

Posted

Kiitti vinkeistä...Aloitin kuitenkin jo moottorin irroittamisen, en pelkästään kiilahihnapyörän takia vaan muistakin syistä. Kun saan myllyn pois niin eiköhän aukea..:-)

×
×
  • Create New...