Guest haka Posted February 21, 2005 Report Posted February 21, 2005 neuvoja kaivataan.koritinan käyttö.Millä se tina ois paras sulattaa,kolvilla,vai pienois polttimella. tarviiko käyttää juotostahnaa. kaikki neuvot kelpaa.... t.haka
Guest ministeri Posted February 21, 2005 Report Posted February 21, 2005 Itse olen tehnyt näin: Teräsharjapintaan,ei liian kiillotettu eikä varsinkaan hiekkapuhallettu levitetään pohjustusaine ja lämmitetään propaanipullolla ja pyyhkästään nukkaamattomalla liinalla.Tinan olen levittänyt rosteripalasella jotkuu käyttää puutikkua mikä on kastettu hedelmävahaan tai moottoriöljyyn tai vastaavaan.Ja sitten tinan muotoilu/hionta ja huollinen puhdistus koska pohjustusaineessa on suolahappoa.Parasta homma olisi tehdä vaakatasossa,mutta ei aina mahdollista
Guest 970s Posted February 22, 2005 Report Posted February 22, 2005 Mulla on Makitan kuumailmapuhallin jonka pitäisi lykätä 650 asteista hönkää ulos. Se on myös näppärä kapistus jos ei halua leikkiä avotulen kanssa.
Guest morris66 Posted February 23, 2005 Report Posted February 23, 2005 pienoispoltin, puulasta ja muotoilu sopivan karkealla panssariviilalla. Tahna on käsittääkseni välttämätön hyvän tartunnan saamiseksi. viimeistelyyn joudut kyllä käyttämään pakkelia ne on meinaaan tuulesta temmattuja juttuja että; tässä autossa ei oo käytetty yhtään pakkelia, ainoastaan koritinaa..........
Recommended Posts