Guest ministi Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2005 elikkäs lohkosta löytyy niitattuna alumiinilätkä missä lukee: 99H-159-H13887 ja kiinnostais tietää että mikä lohko/kone on kyseessä Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest levyjarrut Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2005 Muistaakseni ihan tavallinen tonninen. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest ominio Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2005 Tonninen mylly. Vuosimalli 70-74, ei ainakaan uudempi. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest ministi Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2005 Auto on vm -69 Onko mitenkä hyvä aihio pikku piristykseen??En nyt mitää turboa ajatellu laittaa mutta jotain pientä pitäs tehä ettei ihan nuhapumppu olis.Eipä siitä kyllä kauheita yehoja revitä muutenkaa mut kumminki. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest levyjarrut Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2005 Mini 1000 ratakilpurien moottorit rakennellaan ihan tavallisesta tonnisesta, tehot n. 90-100 hp, eli kyllä siittä tehoa saa ihan kohtuullisesti kun tietää konstit...! Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest ministi Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2005 no mutta minäpä en tiedä.... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest paula Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2005 niin kertokaapas hyvä resepti sellaiseen 80hp tasoon viritettynä.katukäyttöön siis.jos tuon oman koneen sais teetettyä hieman ilosemmaksi. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest kaha Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2005 1000cc koneesta ei tule 80hp:n tasoon viritettynä mukavaa konetta katukäyttöön.1300cc:n kone taas on ihan hauska ajella tuossa teholuokassa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest levyjarrut Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2005 Mini 1000 sivuilla on aloittelijan opas, jossa kerrotaan esim. tonnisen koneen virittämisestä, tosin katukäyttöön tällaisesta virityksestä ei saa muuta kuin harmeja. Jos jostain löytyy 1100 kone tai edes kampiakseli ja sopivat männät(tonnista lohkoa ja kantta voi käyttää, ovat samat), saa siitä tosi hyvän koneen katukäyttöön. Eikä tarvitse mitään jarrumuutoksia! Puhun kokemuksesta. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest jarska Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2005 Minkä Minin olen ostanut?? tyyppikoodissa on XL2S1N-581302A ja runkonro on FE 2254925 Missähän se koneeseen niitattu alumiinilätkä pitäis sijaita? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest jarska Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2005 No niin, kone huone on pesty ja lampun kanssa kierrelty. Mitään alumiinilätkää ei löydy. kannessa on 14C3 ja lohkosta löysin A/BZ 3. myyjän mukaan pitäis olla allegron 1300cc ja vuosimalli 78/79. rekisteriotetta kun ei vielä ole mistä katsoa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest mgbgt67 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2005 x=tehdas x, L=998ccm, 2S=2-D saloon, 1=round nose, N ilmoittaa vuosiluvun, mutta tiedossani olevat koodit loppuu J=79. Jos siitä suoraan jatkaa autosi olisi 83 valmistettu, joka ei pitäne paikkansa jos auto on "normaali" suomiauto. Alulätkä on, jos on lohkon yläpinnassa laturin yläpuolella yleensä kilpi häviää lohkon yläpinnan koneistuksen yhteydessä tai katsastushenkilön harhautus yrityksen takia. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest jarska Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2005 Raportoi Jaa Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2005 Kiitoksia. Sähköt on työn alla ja pähkäilen Haynesin kirjan kanssa, että minkä mallin kaaviota alkaisin käyttää. Auto pitäisi olla ihan ehta suomi pirssi. Siksi on pikkasen haussa tiedot kun auto on huutokaupasta ja minun täytyy tulkita numeroita.Koska ei ole kilpiä, eikä tietoa ed. omistajasta. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts