Jump to content

Opas aloittelijalle


Guest olivia

Recommended Posts

Hei!

Minihimoni on kestänyt yli kymmenen vuotta ja nyt saa riittää! Olen jo avannut säästötilin ja kartuttaessani sitä ajattelin käyttää aikani hyödyksi opiskelemalla. En valitettavasti tajua autoista mitään, mutta haluaisin oppia sen verran perusasioita, ettei autonkorjaajien puhe kuulosta heprealta. Pikkuvikojakin olisi kiva osata korjata ihan itse...

Etsin siis mielellään suomenkielistä aloittelijaopasta. Akateemisesta kirjakaupasta löysin englanninkielisen Mini-oppaan, joka oli ihan liian vaikeaselkoinen :(

Kiitos avusta!

Link to comment
Share on other sites

asiat muuten selkenee huomattavasti siinä vaiheessa, kun sulla on se korjattava yksilö siinä vieressä. Voin kuvitella että heprealta kuulostaa jos et ole autoja enemmälti näpräillyt ja lueskelet korjausopasta. Mini on yksinkertainen auto ja alottelijalle ei varmaan paljon parempaa kohdetta löydy!

Niin ja muutenkin mukava peli.

Link to comment
Share on other sites

miullakin oli piiitkän aikaa olo että pakko saada mini, ja niin kävi viime kesänä, onneksi. autoista mitään tietämättömänä olen kuitenkin jo onnistunut ratkaisemaan kaksi ongelmaa, wau, kun niitä kohdalle on sattunut (plus että renkaan osaan vaihtaa, heh..). kyllä siinä oppii. toivottavasti minäkin vielä opin paljon lisää. semmoiset hienosäätö asiat on avopuoliskon heiniä, mutta toivottavasti ei enää kauaa..

toivotan paljon onnea tulevan minisi kanssa!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...