Jump to content

Minit Satakunta..


Guest mehis

Recommended Posts

en ole ainakaan kuullut että kokoontuisi,tampereella on, ja turku etsii uutta paikkaa! täytyy kerätä tähän halukkaita ensi kesäksi ja sopia jokin paikka! ainakin porin uusi abc on ollut muutaman kerhon kokoontumis paikkana??

Link to comment
Share on other sites

Täälläkin koetin huudella Rauman ja lähialueiden ministejä, mutta saalis oli aika laihanlainen.

 

Jos tuollainen kokoontuminen saataisiin aikaan, niin sehän olisi loistavaa!! Ilmeisesti meitä on täällä Satakunnassakin aika monta.

Link to comment
Share on other sites

olisko pori sitten sellainen paikka johon kokoontuminen sovittaisiin? taitaa olla tämän ajokauden kokoontumiset jo ohi, ainakin oma mini on ollut jo 2kk. pois ajosta! mutta kerätään porukkaa talven aikana ja katsotaan mitä saadaan aikaiseksi!

Link to comment
Share on other sites

Eiköhän se Pori käy, vaika näin Raumalaisena tuota pikkaisen karsastankin ;)

 

Ei muuta kun Satakunta kartalle. Oma mini otti ennakkoa tuossa syksyllä tuohon talvilepoon, heitti öljyt pihalle, lopetti lataamisen ja sulatti valojen liittimet...

Link to comment
Share on other sites

re:hertsi: asun itse luvialla (lukon miehiä) että olen tässä puolivälissä näitä meidän länsirannikon pääkaupunkeja!! niin asiaan mun mini teki hieman samat mutta suli vain mittariston ja konehuoneen väliset johdot! nyt hylkäsin alkuperäisen mittariston ja tein kojelaudan (vielä vaiheessa) mutta kyllä tästä näyttää porukkaa kasaantuvan että ensi kesänä yyteri vuokralle ja pippalot käyntiin :)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 kuukautta myöhemmin...

tänään ainakin vaikuttaa keli siltä että voisi käydä vähän kylillä päräyttämässä!

mites minit on jo ajossa jos ensi kuussa tehtäisiin ensimmäinen tapaaminen porin abc asemmalla??? paikasta otetaan ehdotuksia vastaan jos edellä mainittu ei hyvältä kuulostanut?

päivämäärästä myös ehdotuksia?

Link to comment
Share on other sites

onkohan joku viikolla illat töissä??

ensi viikonloppuna on perjantaina hesassa cruisingit ja lauantaina luvialla (kaikki mukaan)

että se on ainakin minulla täynnä mutta entäs seuraava viikonloppu? ja minulle käy myös viikolla!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...