Guest kepetti Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2004 Raportoi Jaa Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2004 Tietääkö joku paljon venttiilin kuuluu olla auki yläkuolokohdassa mini 1000:ssa,keinut vakiot ja nokka kent cams 276,myös sytkä ennakko olisi hyvä tietää edes noin suunnilleen.Koneessa on myös kiusallinen ilmiö olla lähtemättä käyntiin jos on seisonyt ajon jälkeen noin 15min kun kone on kokonaan jäähtynyt niin lähtee käyntiin kaasari on hs4. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest ministeri Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2004 Raportoi Jaa Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2004 61-29+180/2=106 astetta.Tarkoittanet tätä.Lähdeppäs jostain 10 asteesta liikkkelle?Riippuen puristuksista,jakajasta,kannesta.. Kuulostaa että bensa pääsis kiehuu??Onko lämpölevyä? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest rra Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2006 Kumpaan suuntaan kone pyörii jos katsoo vauhtipyörästä päin myötä vai vastapäivään? Samoin kummassa päässä on 1 sylinteri? tärkeä tietää kun laittaa nokkan ajoitusta paikalleen Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest rra Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2006 tuli tyhjää ekaan?? kuitenkin kentin kirjasta mikä tuli nokan mukana seuraavaa: imu vena 9,14mm pako 9,84mm, nokalta samat imu 7,43mm pako 7,99mm ajoitus 39/61 66/34 imu venttiili täysin auki 106 astetta, mutta se koneen pyörimissuunta? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest mgbgt67 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2006 Konehan pyörii vastapäivään, jos sitä nyt haluaa sieltä vauhtipyörän puolelta katsella. Ykkössylinteri on vesipumpun vieressä. Ks. täältä http://www.isokivijarvi.com/jir/finnish/nokka.htm hyvä ajoitus ohje ja ihan suomeksi. Esimerkkikone v8 mutta ohje sopii myös minille. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts