Guest leeharvey Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2004 Raportoi Jaa Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2004 Onko kellään vinkkiä, millä saisi kumielementin irti trumpetista? Kyseessä vanhat peltiset trumpetit ja on kuulat ja elementit tosi tiukassa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest rampe_58 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2004 Raportoi Jaa Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2004 Trumpetti tai kumielementti tukevasti ruuvipenkkiin, niin ettei mikään rikkoudu. Paineilmameisselillä trumpetin ja kumin saumaan ja samalla kampeaa vastakkaiseen suuntaan tällä tavoin kiertää saumaa ympäri, niin eiköhän irtoa. Miten vanhat ne oikein on, kun -60 alussa oli jo alumiinisia? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest leeharvey Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2004 Raportoi Jaa Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2004 -62 Van. Edessä oli alumiiniset mutta takana peltiset. Tietojen mukaan Vanissa olisi pidemmät trumpetit, niin en viitsisi vaihtaa alumiinisiinkaan. Katsotaan. Onko muuten kellään tietoa onko jousituksen osat muuten samat kuin Sedanissa? Kirjat väittää, että takajousitus Vaneissa oli jäykempi. Oliko tuo tehty nimenomaan tuolla pidemmällä trumpetilla vai oliko elementti tai tukivarsikin erilainen? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest rampe_58 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2004 Raportoi Jaa Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2004 En tunne vania kovin tarkkaan, mutta uskoisin niin, että se kumielementti on kovempi. Niissä on uutena sellainen väritäplä, joka kertoo sen kovuuden. Kannatta katsoa, että kumielementin yläpäässä oleva metallirengas on ehjä, jos se katkeaa niin jousesta tulee aivan vetelä. Minulla oli -64:ssa ruostuneet melkein poikki. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts