Jump to content

Käsikirjoja ja julkaisuja


Guest rampe_58

Recommended Posts

70-luvulla Minejä navetan vintillä, ilman työkaluja ja tietoa, rakentanut rampe_58 luottaa nykyään painettuun sanaan. Käsikirjoja on paljon, mutta parhaaksi on osoittautunut 1976 painettu suomenkielinen korjaamokäsikirja. Autokorjaamoille tarkoitettu n. 500 sivuinen opus sisältää vm. 59-76 ja kaikki mallit, erikoistyökaluluettelon, värikoodit jne. Voin toimittaa kopioita tarvitseville. Remontoikaa ahkerasti!

Link to comment
Share on other sites

minulla on myös mini kaupan yhteydessä saamani mini korjaamoille suunnattu korjausohjekirja nimellä oleva opus,mahtaako olla sama? ja apua on ollut minullekkin! minulla ei kyllä ole värikoodeja siinä ja ne kiinnostaisi,että jos pystyt lähettämään ne sähköpostiin:merisola@jippii.fi tai perinteisellä postilla maksan kyllä kulut.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Olen keräämässä kopiointiin nippua, joka sisältää (1 puolisia) sivuja seuraavasti. Workshop manual suomenkielinen korjaamokäsikirja n. 400 s., maalikarttoja vm. -59-n.-75 n. 10 s. ja Lehtiartikkeli Tuulilasilehdestä v.-75 "Minille ei riitä minihuolto". n. 10s. Hinnaksi muodostuu n 25 e lisäksi postikulut. Mikäli halukkaita löytyy niin ilmoitelkaa. Toimitus aikaisintaan ensiviikolla. Lisäksi kysyisin minne voisi laittaa kuvia entisöintiprojektista?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...
×
×
  • Luo uusi...