Jump to content

Hydrolastik täyttö?


Guest sirpa
 Share

Recommended Posts

Guest ominio

Tuo nyt on selvä. Tehtaan kilpureita joskus pitivät perä nosturinkoukussa, että saisivat ilmat systeemistä paremmin pois. Eli voi olla ilmaa. Myös mekaaninen kuluminen todennäköistä. Etupään muovikupit kuluneet puhki. Jos ehjät niin korotettava aluslevyillä, jotka asennetaan jousituksen pallonivelen ja nestejousen väliin. Näin saadaan etupäätä samalla painetasolla ylemmäksi.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest sirpa

ominio

"Etupään muovikupit kuluneet puhki"

 

Eli onko noi kupit vaihdettavissa?

 

Vai pitääkö vaihtaa kokonaan uusi hydrolastik zydeemi?

 

Kävi sellainen mielessä että jos yhdistäis etupään letkut toisiinsa ja vastaavasti myös takapään niin silloinhan sais ton etu / taka korkeuden säädettyä paremmin??

 

Vai onko kyseisessä ratkaisussa jotain haitta puolia?

 

etupään korkeus nyt ~290mm

takapää ~400mm

navan keskeltä mitattuna.

 

Eli perä on aikas törkeen korkeella!

Link to comment
Share on other sites

Guest sirpa

Kyllä nousee ~4-5 cm ja silloin perä on jo täysin tapissa(ylhäällä).

 

Kyse on siis väliaikaisesta remontista että voisi ajaan kesän loppuun ;).

 

Talvella on sit taas aikaa häärätä näiden projektien kanssa ja tähän kyseiseen yksilöön vaihtuu kumipallot ja iskarit tilalle.

Link to comment
Share on other sites

Guest sirpa

LeeHarvey

Veikkaan tukivarren muovikuppeja.

 

Elikä noi muovikupit on sen hydrolastik jutun sisällä vai?

 

En ainakaan nähny et ne siä muuallakaan voisi olla...

 

Eli onko ne vaihdettavissa?

Link to comment
Share on other sites

Guest leeharvey

Trumpetti liittyy tukivarteen kuulalla, joka on muovikupissa tukivarressa. Kun kupin pohja kuluu puhki, trumpetin kuula uppoaa liian syvälle tukivarteen.

Kuppeja ja kuulia saa osakauppiailta. Ovatten vieläpä edullisiakin.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...