Guest ministeri Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2004 Raportoi Jaa Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2004 Mistäs kirjasta löytyy tietoa neuloista?Siis sellainen valinta opas,että mitä tehty koneelle ja minkälaiset neulat olisivat hyvät siihen?Löytykö tuosta Needle chart book vai haynesin SU carburettor manual?Vai onko tuossa wizardin raamatussa?winsu.co.uk sivusta ei oikein hyötyä kun ei toimi vielä tuplilla..Vai pitääkö lähettää mailia MINISPORTILLE..?Kaasarit ovat HS4 joustot. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest 970s Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2004 Raportoi Jaa Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2004 Vizardin raamatussa ei muistaakseni löydy jousitettuja neuloja, mutta sakemannien eepoksessa löytyy ja ainakin omaan autoon löytyi aikoinaan sieltä hyvät vinkit. Eli mikä kone, nokka jne ? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest ministeri Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2004 Raportoi Jaa Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2004 Eli mikäs tuon kirjan nimi on? 1275cc MD276 1.5 vivut 2xHS4 9,75 puristus Stage4 kansi 35.7/31 Päällä tällä hetkellä AAF neulat Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest 970s Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2004 Raportoi Jaa Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2004 Minis heisser machen. 1275-1310 stage II: AAV neulat + siniset tai punaiset jouset stage III: AAB tai AAW + siniset tai punaiset jouset AAV neulat oli 1380 koneeseen laihat mutta voisivat olla sun koneeseen aika liki. Itsellä oli aikoinaan isossa koneessa sekä AAU että AAB joilla ei käytännössä eroja huomannut. AAV:t ovat laihemmat kuin AAF:t. AAU:t puolestaan ovat ihan ylhäältä rikkaammat kuin AAF:t, alhaalta ja keskialueelta käytännössä samat. AAW alhaalta laihempi ja ylhäältä rikkaampi kuin AAF. Mite kone nyt pelittää ? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest ministeri Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Raportoi Jaa Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kiitos tiedoista,Minisport neuvoi AAF:ssä pysymistä.Saakos tota Saksalaista opusta mistään?Kone toimii perstuntumalta hyvin eikä pätki missään vaiheessa.Pakoputken päästä sammutaessa kuuluva tussahdus kuuluu varmaan asiaan kireällä nokalla??Colortunella pystyy mittaamaan vain kyllä ala ja keskirekisterin,mutta säädin sen verran rikkaammalle.Kun ei ole seosmittaria vielä käytettävissä.Mikäs noitten jousien tehtävä oikein on?Kuinka nopeasti kone oikein saavuttaa huippukierrokset? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest 970s Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Raportoi Jaa Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 jouset kontrolloi mäntien nousunopeutta, heikkoimuiselle koneelle lievä jousi ja kovempi-imuiselle (esim. isompi iskutilavuus) jäykempi jousi. Jousien ja öljyn jäykkyyden yhteisvaikutuksella voi vähän kikkailla miten SU pelittää. Mielipiteitä about yhtä monta kuin säätäjääkin. Kirjaa saa muistaakseni mm. www.minispeed.de tai jotain. Koneen kierrosherkkyys riippuu mm. sisuskaluista, kevennyksistä yms. Mitään nyrkkisäätöä ei kai ole ? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts