Guest idefix Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 Kasipätkö kone, alunperin kiinni ollut HS2 on nyt kunnostettu, mutta romujen kätköistä (?!?!) löytyi ok kuntoinen HS4. Kannattaako pysyä tutussa HS2:ssa, vaiko kunnostaa nelonen ja ottaa se käyttöön. Tietääkseni molemmat ovat toimineet kasipätkässä. Onko HS4 vain uudempi ja parempi versio HS2:sta, vai onko asiassa useitakin puolia. Elikkä: Kannattaako pysyä HS2:ssa joka autossa on alunperin ollut, vaiko onko hölmöä pitäytyä vanhassa ja pienessä, kun uusi ja iso on tarjolla? Löytyi sieltä romuista yksi Hifikin, mutta se on tietääkseni tarkoitettu lähinnä tonnille??? Ide Fix Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest levyjarrut Posted April 16, 2004 Report Share Posted April 16, 2004 Pysy alkuperäisessä, vältä ongelmat ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ominio Posted April 16, 2004 Report Share Posted April 16, 2004 HS4 tarvitsee oman imusarjan/ pakosarjan.(Pulttijako) Ja kaikki muutkin hilut on erilaisia. Muuten isompaa kaasutinta voi käyttää kasipuolikkassa; seosneula vain muuttuu aika paljon paksummaksi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts