Guest minime Posted December 27, 2003 Report Share Posted December 27, 2003 Morjensta kaikki! Mulla on vm.97 cooperi ja tarvisisin hieman vinkkiä lämppärin suhteen... Ongelmaksi muodostuu kosteilla ja kylmillä säillä sivuikkunoiden huurtuminen. En saa nimittäin ohjattua puhaltimen ilmaa niihin ollenkaan. Lämppärissä on kolme asentoa: jalat, tuulilasi ja mystinen O-symboli. Mitä kyseisen asennon pitäisi tehdä? Puhallin huutaa hoosiannaa, mutta ilmaa ei tule mistään ulos valitsimen ollessa O-asennossa... Pitäisikö kojelaudan sivuilla olevista säädettävistä räppänöistä tulla tällöin ilmaa? Kiitokset jo etukäteen...:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jb Posted December 28, 2003 Report Share Posted December 28, 2003 http://www.minimotorsport.de/etk_detail ... er=LZX1623 homma tollainen niin onnaa......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arsk Posted December 29, 2003 Report Share Posted December 29, 2003 Oho, hieman herkkä liipasin sormi... Niin se kolmas asento lienee kiinni-asento eli ilmaa ei pitäiskään tulla lämppärin kautta edes ajoviimasta. Vipu liikuttaa ilma-aukon läppää, seuraa sen liikettä niin saat selville miten homma toimii. Ja niistä kojetaulun päiden räppänöistä ainakin mulla tulee aina raitista ilmaa paitsi jos kääntää räppänän läpän kiinni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest minime Posted January 1, 2004 Report Share Posted January 1, 2004 Kävin katsomassa ton linkin, mutta en ymmärtänyt kyseisestä kielestä juuri mitään... Mitä kyseinen vempain tekee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ominio Posted January 2, 2004 Report Share Posted January 2, 2004 Ei liity mitenkään lämppäriin.. On kaasarin kammion lämmitin.. Nurkissa olevista suulakkeista tulee aina kylmää ilmaa oli asento vivussa mikä vaan.Lisäkenno maskin taakse tai jonnekin ilmanottoputken välille antaisi vähän kuumaa apukuskin puolelle ja auttaisi muutenkin vähän yleisesti viihtyvyyteen talvella. Vasen puoli on ongelmallisempi. Oma pikku lisäkenno jonnekin sinnekin puolelle mutta menee jo rakenteluksi.Elikkä säädöt on ylös alas ja kiinni. Termostaatin vaihto 88-92 asteíseen auttaa huimasti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts