Jump to content

Miniin sport istuimet


Guest ljt

Recommended Posts

Saako Miniin jotain soviteosia/kiinnityskelkkoja jos haluaisin laittaa esim. Opel Astran / Vectran sport istuimet kiinni..? Mitä penkkejä olette itse mahdollisesti asentaneet? Onko kova työ? Katselin autovahinkokeskuksen sivuilta ja eivät pahoja hintoja pyydelleet.. (alk á 100eur).

Link to comment
Share on other sites

Mulla on tollaset vectran etupenkit, ja kiinnitykset on tehty kokonaan ite. Eikä se työnä ole mikään kovinkaan iso homma. Kovin leveitä penkkejä ei kannata hommata, ei oikeen mahdu vierekkäin jos tarvii kauheen taakse laittaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Ja nuo sporttipenkit on yleensäkin kapeammat kuin minin alkuperäiset penkit,no ainaskin mitä itellä sattunut olemaan.Minisportilta saa ainaskin yleismallin kiinnike kelkan hintaan 30Puntaa kpl.Mutta eiköhän noita samoja kelkkoja saa Suomestakin,Ite vaan samalla tilasin kuin Muutakin.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Mitenkäs onnistuu sitten takapenkille pääsy? Itselläkin kiikarissa yhdet sporttipenkit, mutta mietin miten ne saa kääntymään niin että kulku takapenkille on edes jotenkin mahdollista...

Muistelen että alkuperäsetkin (-93 Rover Mini) ottavat kiinni etulasiin kun niskatuet ovat ylimmässä asennossa.

 

Kommenteista kiinnostunut.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Itse kun lokakuussa pähkäilin asiaa niin löysin Autoracingin sivuilta kippisarjan, 72-105eur OMP/Sparco istuimeen (pdf liitetiedosto tuotteista, sivu 13).

 

Istuimet on tosin vieläkin hankkimatta muiden remonttien takia, mutta tiedänpähän mistä lähden selvittelemään kun oikea aika koittaa ;-)

 

http://www.autoracing.fi/

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...